Gå på dubbel-TFF i helgen!

2023.09.01 | Dam, Herr | Emanuel Ragnar

I helgen är det dags för dubbel-TFF igen. Spara pengar på dina biljettköp!

Dubbel-TFF innebär att både våra damer och herrar spelar på hemmaplan, dagarna efter varandra. Köper du biljetter till båda matcherna sparar du pengar.

Lördagen den 2 september spelar vårt damlag skånederby mot Ifö Bromölla. Avspark är 15:00 och våra damer är värda stort stöd från läktaren då de är med i den absoluta toppen av Elitettan. Efter helgens omgång är man placerade på andra plats i tabellen, vilket betyder direktuppflyttning till Allsvenskan, vilket är mycket imponerande för laget som är nykomlingar i serien.

Dagen efter, söndagen den 3 september spelar herrarna mot AFC Eskilstuna. Varje match är viktig i den otroligt jämna Superettan och tillsammans jobbar vi mot vinst. I skrivande stund ligger vi på samma poäng som motståndarna i den här matchen och att få fira 3 poäng tillsammans med er på läktaren skulle betyda mycket.

Vi erbjuder nu, precis som förra dubbel-TFF, rabatt på biljetter om du köper biljetter till båda matcherna. Du hittar erbjudandet på vår biljettsida och det är endast via den sidan du kan nyttja erbjudandet.

Vi ses på Vångavallen!